Znów do babci

Piątek, 10 lipca 2009 · dodano: 10.07.2009 | Komentarze 0

Troszkę mnie złapał deszcz jadąc do babci. A droga powrotna bardzo miła, akurat na drodze na Opole przy wyjeździe z Trzepizur jakiś wypadek był... Dlatego też większość cfaniaków znających okolicę, jechało właśnie tą wioską, jako że miejsca jest tylko na jedno auto postanowiłem powkurzać tych jakże spieszących się ludzi. Centralnie środeczek, 15km/h i tak przez całą wieś. Mimo usilnych chęci chujek jadący za mną i cały czas trąbiący w końcu władował się w kawałek pola, troszkę je orając jak i sobie podwozie na jakiś akuratnie badylach, gość się tak spieszył a 150m dalej stał na przejeździe przez pociąg i na następnych 10m przez tą kraksę. Widząc tą farsę mogłem sobie demonstracyjnie stanąć i pozwolić na hejnał środkowych palców. Szkoda, że dzisiaj założyłem spodenki na szelkach, bo miałem wielką ochotę typowi dupę pokazać podsumowując jego pośpiech...
Dalsza droga także środkiem pasa, bo cały ruch od strony Opola wstrzymany, z drugiej strony korek sięgał PKP w Blachowni. Korzystając z tej okazji ile mogłem to się rozpędzałem na asfalcie. Przy Gnaszynie ze względu na zwiększający się ruch, odbiłem na wsiodzielnicę i nią przebijałem się do miasta.