Do Poraja terenem

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 14.07.2009 | Komentarze 1

Niedzielna poobiednia przejażdżka początkowo bez celu do Olsztyna. Trasa stała przez Skrajnicę, troszkę się tylko na rolkarzy wkurzałem bo co 50m musiałem zwalniać przez kilkuosobowe pływające po asfalcie fale.
W Olsztynie 5min postoju szybkie zerknięcie na mapkę i postanawiam jechać najpierw prosto w dół na Choroń, a później z niego odbić na Poraj.
W Poraju praktycznie cały zalew objechałem dookoła, początkowo szutrem na wale, a później przebijając się przez niby plaże. W Jastrząbiu nie chce się mi odbijać znów na centrum Poraja, więc jadę prosto. Po tym kawałku asfaltu wbijam znów w teren, najgorszy chyba za cały dzisiejszy dzień. Wszystko trawiaste, bagniste i błotniste na dodatek chmary komarów. Przejazd przez bardzo prowizoryczny mostek na Warcie, wyjazd w Osinach. Stąd się udałem na Zawodzie przez Kolonie Borek. W Zawodziu wjeżdżam na żółty szlak rowerowy Przełomu Warty i jego się trzymam już do Częstochowy.
Dla skrócenia drogi z Kręciwilka wjeżdżam na nadrzeczny singletrack, który niestety zarasta coraz bardziej.

Miła, całkiem nie duże kałuża tętniąca swoim własnym życiem...