Miały być lasy nad górną Liswartą

Sobota, 18 lipca 2009 · dodano: 19.07.2009 | Komentarze 0

Najpierw do babci przez Konopiska na obiad i czyszczenie roweru po nocnym wypadzie. A później miałem z Emilką pojeździć po lasach nad górną Liswartą, ale że była to godzina 16 upał był niesamowity, za jej namową zrezygnowaliśmy z przejażdżki i udaliśmy się do Blachowni posiedzieć nad stawem. Tam nakarmiłem kaczuszki resztą ciasta, które miałem ze sobą w plecaku. Troszkę się pokręciliśmy wokół stawu, ale nie długo bo zaczęły nas kąsać dzikie hordy komarów... Dobrze, że ostatnio wożę ze sobą maść na ich pogryzienia, to przynajmniej aż tak bardzo nie swędziało.
Wraz z mijającym czasem i upalną pogodą zaczął nadchodzić piękny ciemny front burzowy, więc odprowadziłem Emilię do Wręczycy. Chwilkę po tym jak się rozstaliśmy, kiedy to zdążyłem założyć tylko kamizelkę i rękawki dopadły mnie pioruny i ostry deszcz. Dobrze, że kawałek przed sobą miałem stację benzynową, na której przeczekałem najgorszą fazę deszczu i mogłem w spokoju założyć nogawki, szkoda tylko, że nie miałem ze sobą jeszcze nakładek na buty. Burza była piękna z każdej strony uderzały pioruny.
Po około 20 minutach czekania, aż te pioruny uciekną i deszcz osłabnie ruszyłem w dalszą drogę do domu. Muszę przyznać, że chyba jeszcze tak szybko odcinka wyjazd z Wręczycy, a Lisiniec jeszcze nigdy nie pokonałem. Praktycznie całą trasę stałem na pedałach i cisnąłem trochę ponad 40km/h.
Po dojechaniu do miasta jeszcze sobie zrobiłem spacer przez miasto, tzn. podjazd pod JG, alejkami i do domu.

Fludi karmi kaczuszki nad stawem w Blachowni

Kaczka © Fludi

Kaczki © Fludi

Kaczuszki © Fludi

Rodzinka łabędzi, rodzice i sześcioro brzydkich kaczątek
Rodzina łabędzi © Fludi

Ten się strasznie stroszył na mnie...