Czarnym szlakiem rowerowym

Wtorek, 21 lipca 2009 · dodano: 21.07.2009 | Komentarze 3

Rano po zejściu do piwnicy zastałem widok taki jakiego się spodziewałem... Kapeć w tylnym kole, wczoraj wieczorem jak go wstawiałem coś tak nie pasowało to koło. No trudno na praktykę musiałem iść z buta.
A popołudniem zgadałem się z jednym z forumowiczów, którego poznałem na ostatniej nocnej jeździe do Złotego Potoku.
Trasa uzgodniona na miejscu na szybko: czarny szlak rowerowy, prowadzący przez Brzyszów, Małusy, Żuraw, Świętą Annę, Przyrów, Staropole, Juliankę, Śmiertny Dąb, Piasek, Zrębice. Za Zrębicami troszkę zjechaliśmy ze szlaku w Sokole Góry gdzie przypadkiem spotkaliśmy Outsider'a. No to drobna zmiana planów, troszkę zawróciliśmy. Podjazd pod Sfinksa albo Okręt i zjazd na dół do baru u kota, żeby się napoić trochę, a przy okazji pogadać w spokoju. Stamtąd ze względu, że czas nas gonił ruszyliśmy dalej czarnym szlakiem do Częstochowy.
Ogólnie dzisiaj było dosyć mocne tempo, ale dawałem radę jechać za Sikorem. Do około 65km średnia wahała się w granicach 27-28km/h.

fludi
| 18:23 środa, 22 lipca 2009 | linkuj Zdjęć nie ma i nie będzie... Tata gdzieś mi rano buchnął aparat i do dziś go nie odzyskałem:/
Zresztą mała strata, bo tempo było zbyt szybkie na podziwianie widoków, a co dopiero na robienie zdjęć.
Anonimowy tchórz | 15:05 środa, 22 lipca 2009 | linkuj Ale gdzie zdjecia! :((
krydus
| 21:10 wtorek, 21 lipca 2009 | linkuj Całkiem fajna trasa, mnie udało się tylko lekko zahaczyć o czarny szlak.