Testując nowy nabytek

Poniedziałek, 27 lipca 2009 · dodano: 28.07.2009 | Komentarze 6

Z rana znów dom - praktyka - dom. Oczekiwanie na kuriera, a w przesyłce nowy licznik Sigma BC 2006 MHR. Na szybko zjedzony obiad, do piwnicy montaż nabytku na rowerze i jazda w teren z Emilką, która przyjechała do Częstochowy. Średnio się nam chciało jeździć, więc pojechaliśmy nad rzekę na hucie. Troszkę tam posiedzieliśmy po czym odprowadziłem ją do domu. Trasa przez Szarlejkę i Kalej. Powrót do miasta przez Kalej i Gorzelnie, później jeszcze przejazd przez aleje, żeby zbyt szybko nie wracać do domu...

Sigma BC 2006 MHR © Fludi

fludi
| 19:21 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj No cóż też wolałbym, żeby część między licznikiem, a czujnikiem na widelcu była na kabelku. No, ale innych tych liczników nie robią, tzw. postęp techniki, który procentuje tym, że co sezon pewnie będzie trzeba zmieniać baterie. A nie jak to miało miejsce przy moim starym przewodowym raz na trzy.
Jeśli chodzi o zawieszenie, no to rzeczywiście zdarza się, ale nie jest tak tragicznie.
Zresztą zobaczymy jak będzie, na razie mam go drugi dzień a to troszkę mało, żeby się przekonać jak fajny/niefajny jest.
Marcel, braki o których mówisz są w modelu Rox, ale i cena ponad 2x wyższa...
marcel | 12:25 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj a to ze się wiesza czasmi to w niczym nie przeszkadza,ponieważ wszystkie dane i tak są potem przekazywane do licznika!
marcel | 12:23 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj Czesc,mam go od 2 miesięcy niezły jest,choć brakuje w nim % nachylenia,i podłączenia pod kompa.
Martinez-1975
| 11:45 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj Używam takiego od roku i raczej nie miałem z nim większych problemów, chociaż zdarza się, że zawiesza się na kilkanaście sekund od czasu do czasu.
robin
| 10:50 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj Dokładnie tak jak napisał Galen u mnie są straszne zakłócenia od linii wysokiego napięcia. Tak mam w sigmie pc-15. Pozdrawiam
Galen
| 10:46 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj Fajne cacko, tylko szkoda ze bezprzewodowy.