Miastowo-rekreacyjnie w granicach miasta

Poniedziałek, 10 sierpnia 2009 · dodano: 10.08.2009 | Komentarze 0

Od dłuższego czasu przymierzałem się do wymiany plecaka rowerowego, gdyż posiadany przeze mnie Outhorn Mikron (występujący także jako 4F Spider), strasznie mnie denerwował. Spakowanie się w ten plecak na całodniową lub dłuższą wycieczkę było niemożliwe, plecy strasznie się mi pociły od tego plecaka, źle leżał. Jak już się 1.5l camelbag zalało do pełna wodą wodą, to już w ogóle była tragedia. Buszując w tamtym tygodniu po sklepach, nie znalazłem nic ciekawego. Nie ma to co internet, na którym namierzyłem całkiem ciekawy plecaczek, także Outhorn'a... Model Biker, na necie za 80zł z wysyłka i bukłakiem. Długo nie myśląc wybrałem się do Tesco, gdzie jest sklep Outhorn'a. Plecak jest, w cenie nawet lepszej bo aż za całe 50PLN, tylko bez bukłaka. PO namyśle postanowiłem zakupić ten plecaczek, mimo prób wciśnięcia mi przez panią 2l bukłaku jaki miałem w Mikron'ie. Idąc za doświadczeniem, wiem że ten bukłak jest do dupy i rezygnuję z niego, w zamian wziąłem sobie za 9PLN skarpetki rowerowe z Coolmax'u, ciekawe jak się będą spisywać..? Bukłak sobie kupię za jakiś czas, ale już porządny firmy Source.
Po zapakowaniu Mikron'a w Biker'a ruszyłem w drogę powrotną do domu. W domu zjadłem obiad i ruszyłem ponownie do Tesco. Rozmawiając wcześniej z paniami w Outhorn'ie wywiedziałem się, że na Mikron'a mam 2 lata gwarancji... Jako że już dawno posypała się w nim laminacja zamków, zaczęła się próć szelka i pękł lekko dekiel bukłaka, postanowiłem go zareklamować. Mam nadzieję, że najdalej za 14dni roboczych dostanę w ramach reklamacji zwrot pieniążków, no w najgorszym wypadku nowy plecak. Tylko żeby się później znalazł chętny na zakup go...
Z Tesco udałem się na nadrzeczny szlak rowerowy z myślą dalszej jazdy do Olsztyna lub Mstowa, ale tak po wjechaniu na mostek, na którym zacząłem myśleć nad wyborem trasy finalnie zrezygnowałem z przejażdżki w oba miejsca. Centralnie znudziła mnie jazda już na dzisiaj. Trochę mi tylko wstyd było mając niecałe 30km na liczniku... Dlatego postanowiłem się przejechać na chwilkę na górę Ossona, zwiedzić jej okolice, a później powrót do domu.