A ja widział bociany - nightrider

Czwartek, 18 marca 2010 · dodano: 18.03.2010 | Komentarze 0

Zajęcia kijowo skończone o 16, trochę lipnie, bo zanim się wróci do domu coś zje i wyjdzie na rower to już późna godzina. I tak przed 18 wybyłem na niby krótką przejażdżkę po mieście. Początek miły na chwilkę uderzyłem do sklepu pod blokiem, gdzie babkę przy kasie wystraszyłem, co mimo zaspania lekko mnie pobudziło bardziej do jazdy. Troszkę kręcąc się po mieście z pragnieniem dłuższej przejażdżki myślałem gdzie by tu jechać. Olsztyn i na piwo odpada, samemu mi się nie chciało jechać i pić, więc obrałem kierunek na Blachownie odwiedzić babcię.
Asfaltem się przyjemnie szybko i krótko jedzie, po drodze bardzo przyjemny widok dwóch szybujących boćków na tle łuny zachodzącego słońca.
Punktualnie 18.32 babci krótki popas, świeża herbata w bidon, kilka sucharów w kieszeń i o 19.28 wyjazd z powrotem do domu. Powrót już w totalnej ciemności, ale dla mnie frajda bo jakiś czas temu bardzo polubiłem jeździć po zmroku. Wracając złapałem chyba dobrze wiatr, tętno wpadło mi w ładny rytm 160-170 i praktycznie cała drogę wracałem jadąc koło 30km/h. 20.06 jestem pod klatką, wbijając do mieszkania przestraszyłem tym razem sąsiadkę... Nie ma co troszkę inaczej się wygląda w czornym obcisłym, kasku i pomarańczowych oksach.
Czas iść spać odpocząć przed jakimś jutrzejszym wypadem, może jeszcze coś więcej się nabije...