Zrobić dobry uczynek - pomachać dziecku

Czwartek, 15 kwietnia 2010 · dodano: 15.04.2010 | Komentarze 1

Czerwoną rowerówką miałem zamiar jechać do Olsztyna, ale jadąc Hektarową stwierdziłem, że jeszcze nie byłem w Mstowie, więc odbijam na jej końcu na Mstów. Przeprośna Górka, Siedlec i jestem w Mstowie, tutaj spojrzałem na zegarek i przypomniało się mi, że koleżanka ze studiów miała wracać jakoś o tej porze do domu gdzieś w kieleckie... Na szybko telefon do niej upewnienie się, że jedzie tym autobusem, jest potwierdzenie. Więc na szybko pojechałem na górkę w Zawadach, gdzie się ulokowałem, czekając z 10min na jej busa, szamając banana i ciasteczka. Bus się zjawił, dziecku pomachałem, niech się czuje szczęśliwsze, szczególnie, że będzie to czytać! Pozdro, Daguś!
Stąd pojechałem na Małusy, przejazd na skuśkę niebieskim pieszym do Turowa i finalnie Olsztyn. W Olsztynie pętelka wokół rynku i kierunek na dom. W mieście wyjeżdżając na Raków, stwierdziłem, że jednak się cofnę kawałek i pojadę znów deptakiem nad rzeką. Szybki przejazd do centrum, przez Aleje i do domu. Na koniec jeszcze pętelka po lasku.