Rakietowo

Środa, 5 maja 2010 · dodano: 05.05.2010 | Komentarze 0

Kij, że chłodno i wiało, musiałem dzisiaj wyjść przetestować wczoraj założone Rocket'y. Trasa głównie asfaltowa bo do babci się przy takiej pogodzie wybrałem, ale lepsze to niż nic. 4 bary w dętki i jazda. Po asfalcie idą jak burza (chociaż wiem, że to nie ich środowisko), powyżej 20km/h zaczynają sympatycznie świszczeć, a przekraczając 40km/h bzyczeć; coś pięknego. To co udało się mi pojeździć po terenie, czyli jakiś gruntowych czy szutrowych drogach, też jestem bardzo zadowolony, idą bardzo szybko. Ogólnie w efekcie wyszło na to, że do babci dojechałem dzisiaj z moim drugim czasem, kiedyś było to coś koło 30min, a dzisiaj troszkę dłużej bo i trasa była dłuższa, ale ze średnią 29km/h.
Powrót także inną trasą, troszkę bardziej terenową, ale z wiatrem w twarz (tak coś odwrotnie niż zwykle dzisiaj wiał). Max speed wykrecony, będąc na podjeździe za TIR'em, który zajechał mi drogę, ale dzięki temu skorzystałem z okazji i złapałem się na lekki draft za nim.