Gdzieś między chmurami

Czwartek, 3 czerwca 2010 · dodano: 03.06.2010 | Komentarze 0

Zasadniczo miałem dzisiaj popołudniu z koleżanką ze studiów przejechać się rekreacyjnie do Olsztyna, ale jakoś tak nie dawała znaku życia rano, więc wybrałem się rekreacyjnie w szybką trasę do babci.
Dojazd do niej w dość szybkim tempie bo aż 37min 48sek (mierzyłem stoperem w komórce). Krótka nasiadówka z pogawędką i wybrałem się w drogę powrotną do domu. Nie chciało się mi jechać znów tą samą trasą, więc wybieram trasę przez dawno nie odwiedzaną Wręczycę Wielką. Jadąc do Wręczycy tak się cały czas zastanawiał, złapie mnie deszcz z tych chmurek będących praktycznie nade mną, czy nie. Jak mnie nie złapał we Wręczycy uznałem, iż jeszcze trochę pociągnę, dlatego też zamiast nawrotki na Częstochowę pojechałem na Grodzisko i Pierzchno, stąd dopiero kierując się na kłobuckostradę by wrócić do miasta. Całą tą trasę praktycznie na blacie pokonałem, bawiąc się gdzieś biegami między 6, a 9.
Żeby nie było, że znowu w sezon zajadę blat, zrobiłem sobie młynkowy podjazd Klasztorną, krótka eskapada gdzieś tam wokół szczytu i powrót do domu. Dobrze, że nie musiałem się natykać na pielgrzymki kultystów.

Dane czasowokilometrażowe, z nawigacji + stoper w komórce + wycena na oko.
Jak dobrze pójdzie jutro może zdobędę jakiś licznik.