W towarzystwie

50kg balastu Ewelinki :)

Wtorek, 10 sierpnia 2010 · dodano: 10.08.2010 | Komentarze 0

Wyjeżdżając rano z miasta do babci na promenadzie spotkałem moją sąsiadkę Ewelinkę, która si wybrała na rolki. Troszkę nie bardzo miała siły jechać na nich całą promkę, więc uczepiła się mojej sztycy, pupka ala Małysz na rozbiegu i jazda! Nawet nieźle mi to szło bo wyciągnąłem nawet aż 25km/h, mimo trasy pod górkę i 50kg balastu.
Do babci dojazd stałą wydłużoną trasą wokół stawu i jeszcze o Cisie zahaczyłem nawet. Po obiadku pojechałem w odwiedziny do Konopisk, a po odwiedzinach od strony Dźbowa wjechałem do miasta. W trakcie powrotu do domu zadzwonił Marek, który chciał wyjść się przejechać, więc się z nim i Michałem umówiłem na osiedlu. A stąd ruszyliśmy sobie przez lasek Aniołowski na Wyczerpy, a następnie wzdłuż Warty do Mirowa i skończylismy trasę na Przeprośnej Górce.

Rano miastowo, wieczorowo z Teklą

Czwartek, 5 sierpnia 2010 · dodano: 05.08.2010 | Komentarze 0

Rano jazda po mieście, podczas której kupiłem sobie piękny klucz nasadowy do misek suportu, także serwis rowerowy mogę otwierać...
A popołudniowo-wieczorową porą umówiłem się na przejażdżkę z Teklą i tak spokojnym tempem objechaliśmy sobie wsie na północ od miasta; Białą, Borowianka, Czarny Las.
Dni się lekko stają już krótsze, chyba czas zacząć używać pomarańczowych szkiełek w okularach, bo wracałem troszkę na krecika.

Znów do Aeroklubu w Rudnikach

Środa, 4 sierpnia 2010 · dodano: 04.08.2010 | Komentarze 0

Z Markiem, Pawłem i Michałem pojechaliśmy pooglądać kolejne zmagania modelarzy samolotów. Akurat jak przyjechaliśmy trafiliśmy na pokaz odrzutowca włoskiej ekipy. Nic szczególnego, nawet średnia niska, bo chłopaki pokręcić mocniej nie chcieli...

Z Markiem do Rudnik zobaczyć modele samolotów

Poniedziałek, 2 sierpnia 2010 · dodano: 02.08.2010 | Komentarze 0

Z rana pośmigałem chwilkę po mieście załatwiając kilka spraw. A popołudniu wybrałem się z markiem na lotnisko w Rudnikach, gdzie od piątku goszczą modelarze samolotów z całego świata, mając swoje mistrzostwa. W hangarze pooglądałem sobie chyba wszystkie modele biorące udział w mistrzostwach, by następnie zobaczyć dwa loty pokazowe modeli i start jednej awionetki. Bardzo fajne te modele, szkoda tylko, że nie miałem okazji zobaczyć w akcji modeli samolotów odrzutowych.

Instynktownie do gospodarstwa

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · dodano: 01.08.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj zaliczony bardzo udany całodniowy wypad na rower z Lamisem. Na początku musiałem trochę na niego czekać, więc pokrążyłem sobie alejami robiąc kilka kółeczek i podjazdów pod szczyt. A później nie mając co robić i czekając na niego koło skansenu widząc, że jest on akurat otwarty, a jego kustosz wyszedł na papieroska, więc zagadałem czy można wejść z rowerem. Pozytywna odpowiedź, pan mnie dzięki mojej magicznej karcie członkowskiej wpuścił na darmowe zwiedzanie, bardzo fajna wystawa, ogólnie zabierałem się by ją zobaczyć chyba już 5 lat...
Jak pojawił się Lamis od razu obraliśmy kierunek na Olsztyn. Z niego pojechaliśmy sobie czerwoną rowerówką na Zrębice (w Sokolich Górach troszkę dreptania pieszo pod górę, bo jechać się nie dało). Dalej tym samym szlakiem dotarliśmy przez Złoty Potok, aż to Ostrężnika. Po drodze w Alei Klonowej spotkaliśmy Fakiego zmierzającego w przeciwną stronę. Z Ostrężnika obraliśmy kierunek przez Suliszowice do Zaborza. W Zaborzu uderzyliśmy w nie oszlakowany teren, którym przeliśmy się do Żarek Letnisko, a następnie Masłońskie i Poraj. Z Poraja podjazd na Choroń, z którego Dębówcówką udajemy się w kierunku Częstochowy. Podczas zjazdu tym szlakiem przez Dębowiec, Lamis zaczął przywoływać kici kici, swobodnie biegające kurczaki po ulicy. Na ten odzew jeden z kurczaków instynktownie postanowił pobieżyć na gospodarkę. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, że wpadł pod koło Lamisa. Jadąc kilka metrów zanim widziałem tylko mnóstwo piór, które wzleciały w powietrze, a kurczak biega w koło nie wiedząc co ma czynić... Na koniec w mieście jeszcze przejazd wzdłuż rzek i do domu. Nie ma co dzisiejsza wycieczka z Lamisem była udana.

Z wyższym wykształceniem do Olsztyna

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 24.07.2010 | Komentarze 0

Wczoraj szczęśliwie zdobyłem wyższe wykształcenie z oceną bardzo dobrą, więc mogąc się szczycić już przedrostkiem mgr. inż. przed imieniem i nazwiskiem, pojechałem to rowerowo uczcić z Mariuszem, Łukaszem i Pawłem do Olsztyna. Bardzo sympatyczna przejażdżka, szczególnie, że Mariusz pociągnął nas z Zielonej Góry w stronę Psiego Nosa, a później jeziorka krasowego w Kusiętach. Krótki popas w Olsztynie i powrót do miasta.
Dzisiaj także nabyłem nowy komplecik ciuszków, które jak tylko zdobyłem w moje ręce pojechałem do domu przebrać się w nie, by je sprawdzić na tej wieczornej przejażdżce.

Czas z komórki, trasa z nawigacji, reszta rzeczy na podstawie starych wpisów. Licznika wciąż brak.

Z Markiem i Michałem do Olsztyna

Środa, 14 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Jako, że moi koledzy Marek i Michał zakupili sobie rowerki i mieli ochotę się przejechać do Olsztyna to się wybraliśmy wspólnie. Tempo raczej rekreacyjne, gdyż chłopaki nie nadążają za mną, więc ja rzucałem się trochę do przodu, a później zwalniałem oczekując na ich dojazd. W Olsztynie posiedzenie na zamku, żeby odsapnąć, a przy okazji mieliśmy zabawny ubaw z jakiejś parki, która siedziała pod naszą skałką i w pełni korzystała z dnia łapania się za tyłek.
Ogólnie dosyć mocno chłopaków ściorałem, gdyż jedyną znaną im trasą dojazdową do Olsztyna był tylko asfalt, a nie mnóstwo terenu.

Znów Olsztyn, ale w towarzystwie

Czwartek, 17 czerwca 2010 · dodano: 17.06.2010 | Komentarze 0

Wczorajsza trasa tylko spokojniejszym tempem gdyż jechałem z Vieri'm i Everest'em, którzy aż tak bardzo jak ja nie szaleją.
Do tego jeszcze na chwilkę wizyta u Rafała i zakup nowego smaru do łańcucha, Finish Line Ceramic Wax Lube 120ml, ciekawe na jak długo mi starczy..?

Olsztyn

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 0

W planie dzisiaj znów było skrócenie przewodu hamulcowego, ale niestety Marcin na serwisie był zawalony robotą i nie dał rady, więc troszkę z nim posiedziałem pogadałem czekając do umówionej 17.30 gdy zjawił się Mariusz i z nim udałem się na Skwer Junaków po Damiana, a potem wspólnie pojechaliśmy do Olsztyna. Spory fragment w terenie co bardzo cieszy, szkoda tylko, że nie mam licznika...
Dane kilometrażowoczasowe zgapione od Mariusza i na podstawie starych.

Rekonesans stanu rzek

Środa, 19 maja 2010 · dodano: 19.05.2010 | Komentarze 1

Dzisiaj wybrałem się z Mariuszem, na przejażdżkę wzdłuż naszych częstochowskich w celu zlukania stanu powodziowego... No i cóż można stwierdzić głównie jedno, ci co się osiedliły w pobliżu rzek mają zdrowo przesrane. Wały przeciwpowodziowe puszczają, nurt rzek jest mocno podniesiony.

Wyszła trochę kicha z upamiętnienia wypadu, bo bateria w komórce niestety padła...