• Sprzęt Kross Hexagon V6 - sprzedany

Na wymianę piast

Poniedziałek, 4 maja 2009 · dodano: 04.05.2009 | Komentarze 0

Trasa taka trochę wymuszona, byle przejechać kilka kilometrów więcej niż te 5km, które mnie dzielą od rowerowego. Przez lasek Aniołowski, Makuszyńskiego, później Warszawkską, w aleje i do rowerowego. W końcu się w nim pojawiły upragnione przeze mnie dwie czarne piasty Novatec'a... Także rower na dwa dni idzie w odstawkę, nawet i dobrze bo mam naukę na środowy egzamin, więc nie będzie mnie korciło wyjść pojeździć.
Oprócz tego dzisiejszego dnia dostałem od kumpla ramę od kolarzówki Wheeler 4100. Na której mam zamiar zbudować sobie jakąś na początek fajną szosówkę. Jako, że w pierwszej kolejności będę wymieniał amortyzator w moim Kross'ie to pewnie budowa tego roweru skończy się dopiero pod koniec roku... W ogóle zanim zacznę zbierać części do niej muszę sobie poradzić z zapieczoną sztycą.

Oto jak wygląda ramka. Jest troszkę odarta, ale na razie mi to nie przeszkadza, gdyby co najwyżej ją wypiaskuję, a potem jakoś ciekawie pomaluję.

Rama Wheeler'a 4100 © Fludi

A tu można zobaczyć sztycę, która się delikatnie zapiekła w ramie.