Nowymi ścieżkami

Niedziela, 8 listopada 2009 · dodano: 08.11.2009 | Komentarze 2

Wyjazd bez szczególnego celu gdzie mam się udać, głównie z trochę ograniczonych ram czasowych, późnego wyjścia. Miał być co prawda dzisiaj w ogóle Olsztyn nocą, ale jakoś jednak nie wyszło.
No i ta trasa wymyślana na poczekaniu: objazd lasku Aniołowskiego, przebicie się w aleje, Zawodzie, wzdłuż rzeki mijając cmentarz Żydowski aż do Kręciwilka, a tam wjazd na szlak. Miałem zamiar jechać niebieską rowerówką do Poraja, lecz zawróciłem na zielony pieszy z zamiarem przejścia później na żółty i zaliczenie Sokolich... Ale znów rezygnacja na rzecz rozpoznania ścieżek, którymi nigdy nie jechałem. Tym sposobem znalazłem się w Skrajnicy, znów w lasy i teraz z konkretnym celem Olsztyna gdzie bym się napił czegoś ciepłego i wracał do domu. Niestety po drodze zjeżdżając do Olsztyna spotykam Mariusza z kolegą. Krótka pogawędka, czas leci i uznaję, że jednak nie ma co jechać do celu, a w towarzystwie wrócić do miasta. Powrót standardowo przez Skrajnicę i rowerostradą.