Wieczorowo do Olsztyna

Sobota, 14 listopada 2009 · dodano: 14.11.2009 | Komentarze 1

Dzisiejsza wycieczka miała być o wiele dłuższa i w towarzystwie Sforzy, czarnym szlakiem rowerowy, ale po wczorajszej imprezie delikatnie zaspałem... Gdybym miał czysty rower to bym jeszcze zdążył na nią, ale po urodzinowej wycieczce wszystko był tak uwalone, napęd cały w piachu, że spędziłem dzisiaj ponad 3h w piwnicy żeby przywrócić wszystko do należytego stanu.
Przez całkiem długie czyszczenie roweru miałem zamiar przejechać się gdzieś szosami, ale już po zmroku by przypadkiem znów zbytnio nie ufajdać roweru... Lecz z ciekawą propozycją wyskoczył mi Marcin, który chciał przetestować nową lampkę - Olsztyn szosowo-terenowo. Czemu by nie.
I tak oto wraz z zachodem słońca wyjeżdżaliśmy z miasta, nadrzecznymi ścieżkami. Później przez Kręciwilk, rowerostradę i Skrajnicę dostaliśmy się do Olsztyna; po drodze minęliśmy się z Krzarzą i Anwi. Na miejscu ulokowaliśmy się w Stodole u Krzycha na rozgrzewającego grzańca. Prawie tą samą trasą powrót do domu.
No i wypadałoby znów rower wyczyścić... Chociaż napęd jest czysty, więc może to trochę zaczekać.