A chłodny wiatr smagał twarz

Sobota, 28 listopada 2009 · dodano: 28.11.2009 | Komentarze 2

Dzisiaj było takie głównie szosowe jeżdżenie, za nic mi się nie chciało w teren wjeżdżać bo co o niego zahaczałem to wszędzie kałuże i błota, a ja bez błotników, szkoda siebie i głównie rower brudzić, później jeszcze będę musiał znowu go czyścić z całego tego syfu...
Trasa objechana już do znudzenia, bo nie widzę, żadnych opcji wzbogacenia dojazdu do babci. Co prawda nie wiem czy z moją pamięcią coś szwankuje, czy też dopiero to powstało... A mianowicie dojrzałem dwa wiatraki gdzieś chyba na Stradomiu, tak na wysokości dawnych Zakładów Piepiernicznych na Gnaszynie.
U babci obiad, troszkę nasiadówki na rozgrzanie i podeschnięcie spoconych ciuchów, i po godzinie czy dwóch powrót do domu. Czasu jeszcze do zachodu słońca trochę było, więc wybrałem sobie przejazd przez dawno nie odwiedzaną Wręczycę. Troszkę miłych doznań organoleptycznych między Kaleją, a Wydrą gdzie tutejszy rolnik wylał sobie trochę gnojówki na pole.
Przejazd przez aleje i wio do domu