Serwisowo i nadrzecznie

Piątek, 9 kwietnia 2010 · dodano: 09.04.2010 | Komentarze 3

Szybki wypad z rana do miasta by zakupić oponę, suport i największą koronkę korby. Z tego wszystkiego wyszło, że zakupiłem tylko piękny czerwony suport Accent'a BB-EX Pro. Myślałem nad zakupem ogólnie samych nowych łożysk do tych misek SLX, ale jak się okazało, że takie, które będą kosztować ledwo 10zł taniej i jeszcze bym musiał miskę podtaczać pod nie o 0.5mm, to wolałem zakupić całość nową. Zamówione już w tamtym tygodniu Rocket Ron'y jeszcze nie dotarły, dobrze, że Rafał się zlitował i na ten czas póki ich nie dostanie wypożyczył mi Tiogę Psycho II. Przynajmniej mogę jeździć bez łapania kapcia co chwilę. Także nowe kapcioszki jak i koronka, będzie dopiero w przyszłym tygodniu. Dobrze, że weekend ma być kijowy, to przynajmniej nie będzie mnie ciągnąc do jazdy.

Nowy suport

Nowy wkład suportu © Fludi

Na koniec jak zmontowałem sobie w domu nowy suport, pojechałem oddać Rafałowi klucze i przetestować oponę na Mirowie i wzdłuż Warty.

fludi
| 22:09 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj No problem w tym, że nigdzie u mnie w Częstochowie tych łożysk 6805 do tego suportu SLX identycznych nie mieli, tylko podobne typu 61805, które niestety są o te 0.5mm szersze, a i średnica otworu też w sumie jest większa bo 25mm zamiast 24mm. Po dorzuceniu, do tego zaporowej ceny 30zł od sztuki, to ten BB-EX Pro jest o wiele lepszym wyjściem. A miałem go na sporym upuście, dla stałego klienta, także można powiedzieć tylko się cieszyć ;)
Jutro się tym pobawię rozwalę na części pierwsze, wyczyszczę ten suport. Jak znajdę do 10zł te łożyska to go zreanimuję i zachowam na przyszłość albo popchnę allegro, co by się zakup jakoś zwrócił :D

To plastikowe badziewie, to niby-uszczelnienie :P
azbest87
| 21:35 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj Ile dałeś za ten suport? Ja wyciągnąłem ze środka same łożyska i wsadziłem w miski nowe uszczelniane łożyska.. co kosztowało mnie razem z 15 zł.
QRT30
| 18:17 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj Ja pod nowe łożyska spiłowałem pilnikiem ten rowek na tym palstikowym badziewiu i weszło idealnie.