Na granicy przyczepności/odzywa się kontuzja

Środa, 16 czerwca 2010 · dodano: 16.06.2010 | Komentarze 0

Mając dość pisania magisterki stwierdziłem, że muszę się wyrwać z domu jak nie na piwo to na rower i zrobić ponad 50km, bo będę chory. Piwa po wizycie brata już mam dość, więc wybór jest prosty, szczególnie, że boli mnie, iż nie mam jak jeździć ostatnio. Zasadniczo dzisiejsze jeżdżenie moje, to jakby wypuścić mnie z klatki, mnóstwo dzikości...
Trasa wzdłuż Warty na Raków, za hutą w teren ku Zielonej Górze, później Towarne, nawrotka na rynku w Olsztynie i kierunek na Skrajnicę, rowerostradą na Kręciwilki i wjazd na nadrzeczny singletrack (szkoda, że jest tak zarośnięty...). Na koniec, żeby dobić sobie jeszcze kilometrów jeszcze trochę jazdy po mieście aleje, przebitka na Lisiniec, by przez Parkitkę wrócić do domu.
Tempo bardzo mocne, chociaż ta moja dzikość kilka razy mogłaby się skończyć wypadem z trasy, szczególnie w terenie gdyż w po niektóre zakręty wchodziłem praktycznie na granicy przyczepności. Do tego zaczęła się mi odzywać chyba stara kontuzja nadgarstka...